07 August 2009

Next Progression

After balik kg maybe dpt fresh air kot sbb tuh otak berfungsi dgn baik semula...

1. Balik aritu aku pi fitting baju dua pasang utk pihak aku n Anep...aku nyer new dress di buat khas...yg pelik aku duk wat semua tema wrna maroon sekali bju aku kaler lain daa...kaler pe...hihi tunggu di hari perandinganku...ewahhh...tp bg hint sket mcm Ekin la...ala Ekin Mawi tuh ler...tp xde la sarat sbb akunyer bju murah..hahahah...Anepnyer kaler brown...ahahaha aku pun x tau knpa pilih bju tuh sbb mula2 tgk mcm lawa tp bila tgk balik x lwa la plak...hihihihi

2. Bincang tentang khemah plak..mak ai smpi 5 khemah yg besar tuh...mana mau letak haaaa??? pelamin dlm rumah aku pilih waaa x nk kalah nk yg ada lampu bagai tp xsedar umh aku rendah leh ke nk letak tuh erk???aduiii problem masalah lah nih....hurmm bilek pun x tau lg nk wat bilek siapa....bilek apitkah? bilek abahkah? bilek aku??? oh no no no...kecik mana muat dowhhh...katil?kene beli baru ke???

3. Baju akad nikah aku pun x siap lagi....apa x siap lg???xde aku wat yg baru inner dia..before this inner mak cik nenek tuh jht mcm hntu abis duit aku beratus...nih x pasal2 kene wat lain dh mkn 200 hengget...siot klu dak leh guna duit tuh untuk benda lain...walhal inner je..ish2...byk pakai duit sungguh klu kawen nih yea...

Hahaha next entry nk senaraikan apa hadiah yg diingini...hahah ok kwn2???


Wasiat : hurmmm x leh tidor la fikir semua nih...aduii seksa gak nk lps kn..
http://www.happycountdown.com/puteriza/index.cfm


5 comments:

kdee said...

huhu..bnyknye keje..isk

Unknown said...

hahah tau x pe..so buat insan2 yg nk kawen tuh...aduii siap sedia mental n fizikal...fizikal ok lg tau mental yg x thn tuh !!

latte said...

amboi amboi hadiah yg diingini??siot sunggo statement mu ituh,hahahaha..*dush*

_nissa_ said...

aih bju bkn kaler mroon pulak..
da tuh kaler coklat gk?? =p

p U t 3 r ! z A said...

Lat...wey tuh panduan utk hg..jd x yah la nk susah2 pikir nk bg apa kt aku..hahaha..

Nisa..yg coklat tuh belah Anep la..belah raf tukar wrna lain jd kene tgu n lihat la..maroon still for my family..pengantin je gatai pakai wrna lain :)