11 August 2009

Senarai Hadiah~

Hihih seperti yg telah di war war kan pd entri sebelumnyer...aku nk gtau kt sini senarai hadiah yg diingini....hihihi boleh kn kwn2 kn?

1. Nak SLR camera..hahha Lat ada pe lg Lat bg aku satu....

2. I-Phone....aduiii sapa leh bg nih erk...haaa Jas penah guna jd Jas aku tau hg mampu bg aku satu kn...

3. Set sofa aku rs Ciwa mmg boleh bg sbb pe dulu Ciwa penah bgtau yg dia penah beli kerusi kat Cavenzi murah je..kira mcm dia dh pi survey nk beli hadiah apa kt aku..bgus Ciwa..gud job..

4. Teringin nak pakai kasut LV...jd Kecik sesuai bg hadiah nih..kerana cuba tgk blog Kecik dia dh wat ulasan pasal kasut..jd dia dh arif memilih kasut LV yg sesuai utk aku..

5. berikut senarai brg yg aku nk tp x tau nk suh sapa bg..jd buat insan yg nama dia x tersenarai di atas leh pilih salah satu hadiah2 berikut :

  • Mesin Basuh Automatik 7kg
  • Sony LCD TV 42"
  • Sony VAIO Pink Caler S-Series pun ok..
  • Sony PS3..baru ngam ngn tv 42"
  • Sport rim 16"

Sekian saja senarai hadiah aku wat ms nih..akan dtg lg selepas ini :)


Wasiat : Hihihi kawan2 ku..kalau x dpt bg semua tuh aku x kisah tp hadiah paling bernilai ialah...dpt hadir ke majlis perkahwinan ku nanti..itulah hadiah plg aku hargai dan bermakna dlm hidup aku.... :)

9 comments:

latte said...

SLR!!!tengkorak ang.hahahahahhaha.mau ako p kenduri ang nanti ako sembelih ang dlu.hahahahha.coi coi coi!!
dun worry....ako pasti mai!!hehehehhe

latte said...

nk tambah...

ako pasti mai membawa hadiah dari hati..

wahhh!!!ahhhahahhaa...=D

.::s3cReT_g@rDeN::. said...

weh ruff!!! ko nk kusi?! oooo...aku nk anta pki apa??xleyh2...kusi yg aku beli tue..kusi mls..sorang je leyh ddk..mana boleh! :p

p U t 3 r ! z A said...

Lat : hahah pe slhnyer SLR...hahahha

Ciwa : aku suke bab mls2 nih :)

kdee said...

fuyooo..nk yg mahai jaaa..isk

p U t 3 r ! z A said...

Kdee aku cdg hg amek yg mesin basuh tuh :)

_nissa_ said...

hamboiii...
ksut konvoku pn lom bli2 lg..lg ja tggl bape ari utk mjlis..
x tahan tuh LV..
ANEP!!!!cpt blikn ksut LV utk raf..haha...

p U t 3 r ! z A said...

anep ckp..dia suh nisa yg belikan..hahhahahaha

jasjamal said...

iphone?!agak2 la HP ako pon tunggu masa nak bercerai kepla ngn badan;P hahahaha.insya-Allah ader adiah ehem2 dr ako;D KHAS tuk ang, n tempiasnya ader la tuk anep jua*dgn senyuman penuh makna* hahahahaha..