27 August 2009

++ Juadah sahur & berbuka ++

Hihi first day berpuasa aku x bukak puasa dirumah sbb ada activiti dgn member semua..bukak puasa diluar..dorang la ajk sbb JAS blnja..yehaaa jnji pukul 5 tp aku dlm kui 3 dah samapi dan terkapai2 tgu kt sna..aduii giler lama tu...tp berkat kesabaran boleh gak la bukak posa kt Pizza Hut yg dibelanja oleh JAS..hihi..tp sebelum posa tuh utk sahur aku ada msk rendnag daging..ubt kerinduanlah katakan...

Next next day aku wat sambal ketam plak..requested by Hanif Che Ani..bdn sekeping dh boleh wat sup tulang tp mkn cm anak pontianak..byk n demand nak itu ini..aduiii esk lps kawen aku leh tukar profession jd chef la kot kan..hihih hentam sjalah labu jnji bahagia..hihi and aku pun selalu gak berdoa supaya aku pandai masak semua masakan sbb tuh salah satu cara penambat kasih syg...ewahhh jiwang plak petang2 yg tgh lapar nih kan....arini??? Gulai Ayam...bhn2 dh ada balik msk je then seperti biasa terpaksa sedekah sket kat Hanif Che Ani....

Yeay !!! JAS blanja mkn Pizza Hut ~ Alamanda

Nih lah rendang yg aku wat ms first day sahur...

Nih plak sambal ketam requested by Hanif Che Ani

Wasiat : Nantikan juadah seterusnyer...maaf puding caramel lupa tangkap gambar la..hihih

4 comments:

sourplum said...

besh nye mkn rmai2

p U t 3 r ! z A said...

hihih ajak la kwn2 wat reunion..

kdee said...

nk jugak

p U t 3 r ! z A said...

hahah kene dtg rumah la bru leh dpt mkn :)