29 July 2009

Hati aku terluka....benar2 terluka...

Ya Allah...Tuhan je tau perasaan aku skrg nih...betapa sedihnyer bila kwn aku sendiri ckp aku mcm tuh....aku nih rampas Anep dr sesiapa ke?aku nih jht ke klu jth cinta dgn Anep..knpa org snggup bndingkan aku x lyk dgn Anep sbb rupa..buruk sgtkah aku nih...xlyk ka aku nk hidup bhgia mcm org lain?Perlu sgtkah kecantikan smpi itu menjadi satu kayu ukur kebahagiaan??

Kenapa dorg x penah fikir apa yg aku rs...aku betul2 terkilan...

Aku rs mcm x mau jemput sapa2 pun mai kendurik aku....ntah la...

Ya Allah kuatkan lah hati hambaMu ini..permudahkan semuanya...mungkin ada hikmah disebalik apa yg terjadi...

Aku betul2 down...betui ke pilihan aku nih???

Wasiat : Abg..betul ke nk kawen?


10 comments:

latte said...

duddd u shouldnt act like this.biaq p kat depa nk kata apa pn.dats ur choice.depa tu dengki ja dgn apa yg ang ada skang.rezeki ang murah.manusia mmg x penah senang tgk org laen sng.u get what i mean??dahhh!x pyh nk down2.just pk pasal kenduri tuh ja ok!ini suma dugaan jek.oraitt.

p U t 3 r ! z A said...

Tq lat..aku akn berusaha sekuatnya utk hindarkan dr mslh2 seperti tersebut lg pun tgl x smpi 3 bln je lg..jd mari kita persetankan mereka semua !!!

kdee said...

la fizah..jgn la cmni..ni la dugaan time btunang..ko sbr je..jgn pikir apa org ckp..yg penting ko n anep..ok..

_nissa_ said...

xya ssh2 pk org cm tuh..
bkn die yg bg rezeki kt kite pn kn..
anep nye sidang ble cik raf?? (saje gune cik sementara lom exp...haha..)

p U t 3 r ! z A said...

Kdee : hurmmm kisah dh lama tp kembali terluka bila tahu perkara sebenar..xpe aku terima dgn redha je..i hope dorg akn sedar...jodoh tuh keje Allah...

Kecik : mmg betul sbb tuh lama2 fikir kira klu dorg duk rebut Anep..kira Raf la hebat kn sbb dorg x dpt pun...hahaha ketawa sama mereka...Anep 18hb kui 1.30 ntah le x igt sidang berapa..hihih :)

.. said...

sabaq wei..even aku dh lma xjumpa ang, aku mmg slalu ja dok ikut creta ang..n aku tau ang ni antara org terbaik yg aku pnah jumpa..alah,depa tuh jeles la tu..org xpandang rupa harta la lani..org pndai nilai..yg penting, HATI MAU CANTIK macam ang..bukan BUSUK MACAM DEPA2 itu..tu bru hati, mesti ketiak depa lg busuk..hoho..(sja nk mneceriakan ang)..so fizah..berbahagialah..yg brlalu biarkan brlalu..sbb klau xdak masa lalu, xkan ada yg skrg nih..

p U t 3 r ! z A said...

Mrs. NIl..tq so much for ur support..really appreciate it...hurmm ntah la knpa boleh dorg fikir mcm tuh kn..so i have to be strong and strong kn? Anyway nti bg alamat nk send kad :)

.. said...

xpala..maybe aku xdan nak mntak cuti dahh..coz just around t corner je kan..so,aku doakan slamat pengantin baru awai2..nnt dpt baby cumel, aku nk jd org 1st p tgk!huhu..boh pic kawen tang ni tau..aku nak belek2.._todd

p U t 3 r ! z A said...

Hihih aku dh agak dr awai hg todd ala mna ada dekat lg..lmbt la..mesti hg sempatnyer lgpun kn hg duk area kedah..xyah cuti pun leh mai...

.. said...

bla datenya?rsa mmg xdan nk p la..aku bru ja keja..paham2la keja ngan gov nih..3 bulan ikat perut..huhu..dah mcm khengga aku la nih..sikit lg nak putuih pinggang nih(terlalu rmpin)..gpun xdak geng la nak pi...tgk la..tp xjnji noh..