17 August 2009

Kereta Oh Kereta..hahahha

Semalam after Anep balik dr Penang...aku bwk dia pi baiki komputer boss aku kt USJ..meredah hujan lebat and kami dh wat keje gila..patah balik ikot jln bertentang rah sbbnyer jln yg betul arahnyer dh 3 bijik kereta tersangkut dek banjir...banjir ooo banjir ooo jln kita naik air airrrrr oooo....jd haha peduli apa hentam je..after dh baiki aku yg lapar tuh ajk Anep singgah KFC sbb tuh je yg aku nmpk depan mata..KFC tuh kat Petronas..after beli pilih meja berhampiran cermin bersebelahan tmpt parking kereta...punya la duk bincang pasal kereta nak beli satu lg utk kegunaan Anep..ye la dia nih asyik pi outstation je...kalau guna Myvi aku nk guna pe?

Niat tuh kalau ada duit nak la bergaya dgn BMW 3 series pun jd la kn..tp hahhaa giler lah mimpi berangan x sudah..jd kurgkan sket kami pi usha Honda City yg baru...ok lah tp hrga boleh thn kn 90k..kalau downpyment 9k pun bln2 1k melayang..Dato' K boleh la dia byk duit..ini kami ada Kayap je..jd hahah last2 SatuMalaysia..kami decide pilih Persona je kot...hihi buat ms skrg tuh yg plg mampu..dlm duk bercerita tetibe ada Persona hitam parking betui2 depan kami..pe lg ketawa sakan la sbb mmg duk cerita tentang Persona...jap je dia parking then dia blah...tetibe dlm byk2 tempat parking tetibe je Honda City baru tuh parking kt tmpt yg sma...ewahhh mcm tau2 je kan...siap plastic cover kusyen pun x bukak lg..mak aii giler perli tuh...lama gak la dia parking situ sbb dia msuk beli brg...then after 10 minutes dia pun belah..and secara tetibe ada kereta BMW sambung parking kt tempat yg sma...aku n Anep mmg x leh thn nk gelak dh..mana tak nye mmg mcm perli kitorg giler siot...mcm tau2 je...

Jadi kami dh buat keputusan...


|
|
|
V


|
|
|
V



Wasiat : Maka kami kena mula dgn Persona bru leh dpt Honda kemudian beli BMW...wow byk kos nk guna nih !!!!

3 comments:

jasjamal said...

wow!!ahaha ko rang jgn salah faham tuh bukan perli tuh tunjuk real model supaya korang bule buat pilihan yg tepat lagik jitu;D ruff ako doakan semoga ko murah rezki, n bule beli bmw 3, time dah kaya nnt jagn lupe member suda;D

.::s3cReT_g@rDeN::. said...

aku suggest beli nissan fairlady 370z yang baru je kuar nie..cantik!!! :D

p U t 3 r ! z A said...

Jas : insyaAllah kalau aku n Anep jd manager tp aduii lmbt laaa kene bukak business dlu bru dpt BMW...doakan yea...

Ciwa : hahahah fairlady x leh isi anak byk..hahhaha