25 June 2009

Nak tgk sorang2 !!!!

Selepas je aku bc topic Za kt blog dia,aku trus tempah tiket wyg tgk transformers kt Alamanda...hahah tp tempah sorang je Sabtu nih sbb aku x mau tgk ngn Anep....ini adalah misi membalas dendam sbb dlu ms transformers 1 dia jnji nk tgk ngn aku alih2 pi tgk ngn kwn dia (kwn ke gf aku pun x tau)....so aku xmau tgk ngn dia kali nih! nk pi tgk sorang !!!.... suh dia balik pi tgk kat Perlis...hahahha Perlis ada GSC or TGV ke????hahhaah hanya insan yg tahu sja leh menjwb soalan tuh !!!!!


Misi membalas dendam...dah lerr gmbr utk bunting x tgkp lg..hurmm lmbt lerr bunting aku siap... :(


2 comments:

zaa said...

alamanda ade lg ke?
aku pon nak tgk gakk...bodola adegan smlm tu...bazir rm22 aku...balas dendam dgn enchek c ni..huhu

p U t 3 r ! z A said...

hahah ada je...aku bru tmph td :)