15 June 2009

Mari Mengira Hari :)

Hihihi seronok ada takot ada sedey pun ada....semakin hari aku fikir rs mcm sedey plak..nti bila dah bergelar 'Madam' xleh nk wat perangai lg...hihih aku betul2 terharu ngn family aku...terasa sgt syg nk tinggalkan mereka (even xde la tinggal trus tp sayu beb)...bila tgk pada "hari itu" mama n abah nangis aku x dpt bygkn time aku akad nikah nti..waaa kene pakai bulu mata mahal nih !!!!...abg2 aku dlm senyum seronok tp dr mata aku nmpk depa mcm sedeh je nk lpskan aku..mana tak nyer aku kn penasihat utama...paling cool adik aku la seperti biasa la...hihih tp lwknyer dia pun teriak jugak...hahhahaha...hurmm mmg sayu sgt tgk dorg...aduiii leh ke aku terma nih erk???...waaa x leh lg nk main bunga api sama2 time nk raya....xleh lg gaduh2 time siang daging...berebut ketupat...nti aku terpksa bahagi thn nk raya..hurmmm sedeyyyyyy nyaaa !!!!!

Aku akn rs nikmat baru beraya dgn family baru tp aduiii aku x leh byg la...sbb time rayalah time plg best...yg lain2 best gak tp raya lah plg masyukk...nti cuti kene bahagi cuti gak x leh duk umah je...

X pe lah try lah nk adapt semua nih....



* Kad dh tempah tgu nk dpt je..hihihihi :)
* Nak pindah rumah baru...ai x leh tidor asyik duk fikir nk decorate rumah je....
* Waaa esk set bilik tidurku sampai..atil piceh Tuyi.... !!!!!!
* Esk kena tinggai...Anep pi outstation lg :(


8 comments:

kdee said...

hehehe..fizah,hang kawen bila ni??isk

p U t 3 r ! z A said...

Hahahah tarikh tuh biarlah rhsia..tgu smpi kad smpi yea..bg alamat nti nk send kad... :)

_nissa_ said...

waa...
x sbo da tu kn tguu ms tu..
tp, besela, sume org akn sedey..
hntrn da siap awl, tp kad lmbt lak eh..hehe...

.::s3cReT_g@rDeN::. said...

huhu..xmo kawen la camneh..sdeyh! :(

p U t 3 r ! z A said...

Nisa : hantaran wat sendirik...kad kene bncg byk pihak tarikhnyer then kene tempah bg org so kene ikot dorg lerr :)

Ciwa : Kawen lerr jgn x kawen nti xdpt baby comel...hihi :)

_nissa_ said...

raf sila amik award..
nnt basi pulak..hoho..

Unknown said...

Hahahah award2 !!!

Aqsa said...

fizah..
kawen bile? jgn la secret2 plak..nk kene book flight ticket awal ni..huhu