29 June 2009

Anep The Fallen !! Fizah The BBB !!

My previous entry ada gtau yg nk pi tgk Transformers sorg2 kn tp itulah namanya kekuatan kasih sayang n belas kasihan...aku x jd tgl anep...duk wat muka x berapa comel dia tuh kn so aku try la nk book once again kt Alamanda tp fail sbb dh full so aku bergegas ke website TGV plak tmph kt mines...alhamdulillah termakbul gak impian Anep nk tgk cerita tuh ngn aku..hahah mcm best je kn :)

But before that kitorg gi take a photo for our bunting...hahah dh la muka buruk time tuh tp lntk ler...sma2 lah kita tgk nti ms bunting tuh siap kn :) Bila dh smpi sna ishhh x puas hti betui dia x leh lps ngn member dia ms tgk transformers pertama dlu..aiyoyo satu panggung dgn member dia so duk imbau kenangan tgk kt Penang dlu ler...cisss bedebah rupanya dia yg membuatkn aku terlps tgk yg pertama dlu..hampeh giler !!!

Huhuhu muka seronok la tuh kn dpt tgk...hahah tq ler sbb byr tiket ye syg oii !!!
Lain kali belanja lah lg yek !!

Hahha nih muka x puas hti sbb dia nk tgk gak..kn dah x terbls dendam aku...n letih bru blik keje :)

Ticketing !!

Wasiat : Waiting for Harry Potter plak yea..

2 comments:

zaa said...

aku pon tengok kat mines ritu tp kol 5pm la

p U t 3 r ! z A said...

hihi aku kui 530..klu dak kita duk satu pgg lerr :)