26 December 2009

+ Kalaulah... +

Arini cam buhsan sket duk kt opis sbb Sabtu biasa la kan...tunggu time nk balik je..mmg lemah la arini dah la skrg baby masuk fasa muntah2 plak..mkn je muntah..mkn je muntah...eh minum pun muntah tau !!

Aku sembang dgn Emma dlm YM..skrg dia ngajaq kt Kulim..alahai kenapalah x ngaji betul2 dlu..klu dak leh je nk jd cikgu kn....tu la menyesal skrg x berguna dah...Emma ckp keja cikgu pun membuhsankn jugak sbb kena mengajar benda yg sma dr muda smpai pencen..tp aku rs mcm best je...mungkin gak aku kta best sbb aku x duduk dlm situasi dia kot....

Ishhh serius aku ckp aku skrg mcm mkin buhsan dgn keja aku atau lebih tepat aku dh mkin buhsan bekerja..n duk umh pun aku buhsan..aku sungguh mls utk bergerak skrg..apa nk jd dgn aku pun aku x tau lerr..ishh pelik bila fikir actually aku nk apa sebenarnyer..nk ckp aku suke pi suka ria tipu lah...pi shopping complex pun aku buhsan je...duk umh pun buhsan bukan wat satu pe pun..jd aku sendiri x tau apa yg aku nak....waaa seksa gak klu dh pikiran mcm tuh kan...ish ~

1 comment:

kdee said...

maybe sbb ko tak larat kot..find something to distract yourself k..