24 December 2009

+ Dah ada yg berebut..ishhhh +


Ishhh jd isu tau semlm...ms aku duk kt bwh tlg sorg akak nih kan tetibe boss kol n tya soklan plg bodoh lah aku rs...(doesn't means boss aku yg bodoh..soklan dia je mcm x kena dgn dia je)..dia leh request aku tlg satu department nih yg bg aku dorg bknlah byk keje sgt pun ~ before this they never make a voice for that kn...nih bila aku rerajin tlg akak tuh ishh boleh plak..adakah itu perasaan hasad dengki...oh tidak !!! klu nk suh aku tlg sign mcm boss ok gak aku dgn rela hati tp nih susun2 kertas cum filing lah senang cerita....mna aku mau sedangkan ats meja aku pun byk kertas nk di-filinf-kan...jd aku jumpa HR and settledown semua ckp XNAK!!!! ishh boleh plak erk..but i have my own reason ok ! bukan mls or sesaje je ckp x nak...aku tlg akak tuh sbb sian dia balik lwt setiap hri..otherwise aku skrg x leh duk dkt dgn server...baby ckp "mama bising la...jom duk tmpt lain"..bkn aku nak baby yg demand...sbb aku nih mama yg penyayang jd i have too la kn...xkn nk hampakn dia plak...hihiihi


Balik je rumah aku ckp la to my lovely hubby..."waaa anak abg nih kecik2 dh ada yg berebut tau ! ms dlu x preggy xde plak yg mntk tlg sy skrg dh preggy ada je..jd cm berebut dia la...ish kecik2 dh ada peminat nih"..hahahha Anep gelak je..betul pe...dlu ms belum preggy aku duk ats boring tahap gaban xde sapa plak nk request aku tlg nih bila dh preggy ada je kn..sje la tuh nk suh baby rajin..hihih...hurmm tp skrg aku amek jln tgh duk je lah tmpt x yah tlg sesapa pun kan senang..tlg lah diri anda sendiri sebelum tlg org lain..!!!

No comments: