24 September 2009

+ Ghaya Time 20092009 +

~ Selamat Hari Raya Aidilfitri ~
~ Maaf Zahir Batin ~

Hihi cantek kan date Raya Aidilfitri tahun nih..20092009..ewahh klu dak tuh la tarikh aku nk menikah tp susah plak pepagi raya tuh kan..tp apa slhnyer dok..hahaha anyway x kisah lah bila jnji semuanyer akan selamat insyaAllah...tahun nih raya mmg ramai sgt yg dtg smpi x menang tgn aku..alih2 masa Anep dtg beraya aku siap suh dia lg tlg aku wat air..xpe belajar lh kn nk join family aku..yeay !!! Byk yg menarik raya tahun nih tp otak aku msh kebingungan sbb aku dh kene keje nk raya lg...tp apa pun gmbr family thn nih best n gempak gitu :) i love it :).......



Raya thn nih aku gi kendurik member aku kt Penang..hurmmm alhamdulillah but the most things make me more exciting is dpt jumpa my best friends Nana n Mardziah...miss them so much...so many years x jumpa depa tau !!! And best thing aku dh wat Mardziah nk kawen yeay !! bila?? haa itu yg kita x tahu heheheh...

Semalam before bertolak balik ke KL..aku sempat gi tukaq baju kawenn aduii selagi x kawen selagi tuh la aku duk tukaq2 bju kn..aritu dark brown, then green n kali nih turquiose..betui ke speeling tuh..aku hentam sja...tp kali nih lawa sket kot sbb dia bju pendek sesuai dgn aku yg pendek ini..hahahha..just waiting the day je ok :) Exciting mode activated !!!


2 comments:

kdee said...

slmt hari raye fizah..eh,aku dah dpt kad kawin hang...

p U t 3 r ! z A said...

Selamat Hari Raya..ye ke...dtg tau !