10 April 2009

Perbezaan+Persamaan=Tarikan ???

Tadi time kluar lunch (sbnrnya gi bank collect card), aku gi Berry beli burger...menggantikan makan tengahariku yg terbantut dek keje2....ewahhhh....on da way balik opis dgr Era.fm tgh annouce waktu smyg Zohor..lps tuh ada dgr Dr Fadzillah Kamsah bg motivasi sket..ehem..ehem...setiap psgn mesti ada perbezaan n persamaan..baru menarik so aku memandai buat formula la...hihihi aku cm terfikir plak..aku ngn Anep mcm ne yerr???


Perbezaan:
* dia kurus giler (xtau cmne nk bg dia gemuk...gemuk..gemuk) and aku gemuk (xtau cmne nak bg kurus...kurus...kurus) mntak2 klu dpt anak dpt yg sedang2 saja...yang penting dia Chumil..kikikiki
* dia giler suka baca komik and aku meluat habis-habisan lah ngn komik nih sbb selama mana aku belajar nk bc komik mesti x phm cerita dia cm ne....hahahhahah
* dia kuat makan n aku xde la sgt...tp apzal zat2 dia mkn tuh tersangkut kat aku x sangkut kat dia erk????
* dia tinggi and aku kemetot..ok gak sbb klu yg bwh2 dia xyah tunduk aku leh amekkn tp klu yg tinggi aku x perlukan bantuan kerusi sbb ada "galah" original..kikikikiki
* dia sgt tidak tahu shopping but aku ada lah rakan karib dia shopping sbb akan menghabiskan ms hujung mgu dia di shopping mall bersama aku...waaa ikot2 jgn x ikot yea....hihihihi


Persamaan:
* kami suka beger Berry...yeeehaaaaa !
* kami suka tgk wayang....klu tak ioi..alamanda...apzal ntah dua tuh je yg kami suke....
* kami suka main game yg sama...AOM...hihihi..fight..fight...
* kami x memilih makan...xkisah apa pun jnji sedap tp sellau dia yg habiskan makanan aku la...xbaik membazir...tp klu nasi kandar...kami nyumnyum...!!!
* nak sekerim nak sekerim...hahah beli satu tupperware sekerim kami share mkn dua org sekali mengadap je...org lain beli lain yea....hahahhahaha..


Tarikan:
* apa yg aku nampak...kami saling menyayangi...hurmmm several month to go.....hopefully we can built one happy family with little cute baby....InsyaAllah....Luv You !

7 comments:

sourplum said...

waa menarek~ bgus nye klu kte tau perbezaan/persamaan antara kte ng psgn kn. hurm nk buat jgk la cmnih =)

_nissa_ said...

npela raf ckp psl bger2 lak nih..
bikinku lpr tgh2 siapkn esaimen..aiyaaa..

hmm...anda msih de utang tag dgn sy ye pn. raf..[eh silap.CIK raf]..

jasjamal said...

kecik xhabis2 ngn tag dier haih!!hehe.ruf semoga sumanye berjalan seperti yg dirancang oke=D

p U t 3 r ! z A said...

hah atuh la pasal...xabih2 ngn tag je kecik tuh....hahha nih yg nk tag kecik bebyk nih..hahahahhaah ~

p U t 3 r ! z A said...

safuan : menarek ke??? waaa nk wat perbezaan tuh skrg ngn sapa??? xcerita pun...

sourplum said...

haha. ckp je.
mn ade yg special agi :P

BAIZURA NATASHA said...

fizah...
counting d days huh??