05 February 2009

Tak Sehat :(

Tak sehat tp gatal dtg keje gak..huhuhuhu duk umah pun bkn leh wat apa...smlm aku pi amek penyata kwsp kt PJ lps tuh anep bawak gi Mont Kiara tgk Garden International School.. sje carik sekolah yg sesuai utk anak2...hahhaah giler nak mampus bg sekolah kt situ...yuran sebulan pun exceed gaji aku...sja nk carik nahas la tuh...kitorg gerak balik dlm kui 8 mcm tuh..anep bwk keta...aku pun x tau lah apa badi anep smlm...every lane yg dia msuk sure gerak cm semut...eh semut laju gak la..nih mcm kura2 yg tidor saja...bila di sblh kanan tgk kiri laju masuk kiri...bila dh masuk sure kanan plak yg laju...ishhh tensi giler duk dlm keta smlm tgk anep bwk..lane tuh mcm tau2 je anep ada....


Then sampai tol sunway aku mengambil langkah tukar org la..klu dak naya kui bapa leh smpi umh disamping perot dh membuak lapar n bdn dh nangis keletihan...waaaa aku giler xleh byg smlm mcm ne kitorg tukar tmpt duduk mcm dlm film hollywood plak..satu perkembangan yg bagus..hahahaha...bila aku bwk plak..jln tuh jd lancar je...smooth je jln..adakah sbb aku yg bwk atau jln kt situ mmg dh lancar....hahaahah Hanya Tuhan Yang Tahu...kikikiki...


Tapi yg aku x puas hti ngn anep nih...mntk tolong dia hntr kasut gi baiki jap dia wat apa ntah lmbt gi amek n pkcik kasut tuh pun dh balik...aduiii mampukah aku mendapatkan kembali kasutku???waaaa dua pasang tuh..mhl tuh aku beli...waaaaaaa ~~~


Apa kaitan cerita di atas dgn aku x sehat erk????



No comments: