10 October 2008

-rindu sama mereka-

rindu sgt...even bru ja balik tp sgt rindu...alhamdulillah Allah bahgiakan kami sekeluarga...semakin aku membesar semakin aku syg pada mereka...rs sayu...pabila masing2 dh berpunya...kasih tuh akan bekongsi..tp semakin berkongsi kasih itu...mungkinkah semakin kuat ikatan???alhamdulillah angah semakin matang untuk fikirkan masa depan dia..apit seperti biasa asyik duk berkira la ngn duit dia tp dia x penah abaikan adik2 dia smpai kami xrs kekurangan apa pun....semua org x sempurna tp sekurngnya kami bersyukur apa yg telah kami dapat...mama pun aku tgk semakin sihat...abah je smkin x lrt nk jln tp mulut dia still larat nak pot pet..hihihi kdg2 lwk gak tgk abah mcm tuh...tp itu semua sementara mereka masih ada....aku bersyukur padaMu Tuhan kerana memberi kesempatan kepada aku untuk membahagiakan family aku....memberi mereka merasa apa yg mereka korbankan pada aku selama ini..aku menjadi semakin matang apabila memikirkan semakin dewasa semakin byk tanggungjawab aku terhadap keluarga...persetankan segala yg disekiling..selagi kesempatan masih menjengah aku harus menggunakan peluang itu sebaiknya....itu yg mampu aku lakukan untuk mereka...aku rindu mereka...semoga mereka bahagia di sana...doakan aku juga gembira disini walaupun tidak dapat berada disisi mereka untuk sama2 menjaga insan yg kita sayang...Razif,Rafiz,Ruslina...kita harus kuat untuk menjadikan kita teguh berdiri bersama....