24 October 2007

O t A i


smlm aku ngn anip pi tgk otai kat ioi...hahah igt kan ghamai org nih tadak sapa pun...tiket pun murah2 saja...jadi sebelum aku masuk pi tgk otai aku amek kesempatan pi bli baju ghaya kat anip...haaaa??? baju ghaya lepas ghaya ka?hahahah lantak lah...nak buat cm na dah time lepaih ghaya baru ada det....trima jerr lah hakikat noooo...kah kah kah...hurmmm ceghita otai tuh leh la tahan sbb aku tgk sakan jaa anip dok gelak...aku pun tumpang sekaki laaa.....tapi kesian plak kat dia sbb aku melantak ayaq coke sorang2 jaaa..dia pegang ja ayaq tuh....oppssss sori...dah abih dah pun...kah kah kah..dah abih tgk ceghita tuh dia ajak tgk ceghita apa plak tatau...hahaha aku tak minat sangat jadi aku lari laa laju2 tglkn gsc tersebut....last2 dia terpaksa pi mkn ngn aku sbb aku dah lapaq...then kami duk bergaya sakan depan toilet tgkap gambaq...kah kah kah mcm tadak tempat len nk posing...hahhah...dia duk menerai baju baru lah kononnya...cececece sengeh.....

No comments: